Vinnare Sveriges Mästerkock



Det blev Sigrid Bárány som kammade hem segern i "Sveriges mästerkock". Nästa vecka
 kommer hennes egen kokbok full av "kramig, värmande och omhändertagande mat".



Det var den rackarns flundran som gjorde finalen spännande. Sigrid Bárány
 hade segern i sin hand när hon och Josephine Lindqvist av en slump
 valde att laga exakt samma huvudrätt. Josephine Lindqvists flundra var
 enligt juryn snäppet vassare och vips var det bara en poäng som skilde
de två finalisterna åt inför den allra sista bedömningen.







Jag ville att Sigrid skulle vinna... men under tävlingsmomenten, så kändes
det så hemskt att någon skulle förlora.... det var ju så jämt mellan dom
båda... kändes nästan som om det var en arrangerad vinst.





Spännande serie & jag kommer helt klart att se nästa omgång...
om jag inte till & med söker själv... men det vågar jag inte!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0