Mina första läsglasögon



Följden av samborelation har blivit en "lättare" viktuppgång....
men även insikten av att jag skulle behöva ett par läsglasögon.

Även min "nyvunna" nötallergi får mig till att behöva ett läsglasögon
för att kunna läsa den lilla stilen "Kan innehålla spår av nötter!!!! Varför
står alltid den texten med små bokstäver??? Den av nå´t borde väl stå
med jätte stora bokstäver!!!



Men nu är dom inköpta... de mest fulaste glasögon jag någonsin har sett.
Men dom var billiga... endast tio kronor!!!

När jag sedan äntligen har acceptera att jag behöver dessa "ålders
förändrings ersättare"... så kanske jag kan köpa mig ett par snyggare!!!



Kommentarer
Postat av: sOnEn

Har för mig att de stod att du skulle ha glasögon på ditt körkort... kanske står annat nu.. Vågar du erkänna de eller nekar du!? :)

2012-03-25 @ 00:22:35
Postat av: Suzann

sOnEn!!!! Ungdomen av idag... som ska ha så jäkla bra minne ha ha ha.... för oss något äldre (något)... så ligger inte vikten i ett fullt gott minne... eller syn. Glasögon på körkortet... Hmmmm då ser man en massa onödiga skyltar efter vägen.. enda skylt jag ser är skyltfönster... Kram

2012-03-25 @ 10:26:30
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0