Överraskningarnas skog





Ser hos en medbloggare att när hon var på en höstpromenad i
skogen är det någon som gjort en massa överraskningar efter
hela promenad stigen....








En bit ifrån där jag bor, finns det ett ställe där man gjort en massa
troll av gamla träd efter vägen... oxå överraskande & kul.







Men att mötas av alla dessa fantasifulla saker vore helt underbart.
Frågan är... hur många har pussa grodan före mig?








Och samtidigt faller tanken på.. om allt får vara ifred, utan att någon
avundsjuk förstör allt... dom finns tyvärr.....






Tänker på mina barnbarn... vad dom skulle uppskatta att gå på dessa
skogsutflykter... & kanske man kunde lägga något nytt efter vägen
varje gång....






Skogen i sig själv & framför allt nu på hösten, har ju en sådan
egen skönhet & alla dofter.....






Men visst känner man... att till den här stigen vill jag komma!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, både fint och kul! Vad underbart tänkt och gjort! Vart var denna stig nånstans?

2011-09-19 @ 09:25:12
Postat av: Anonym

Carina!!



Vart stigen med alla "hemligheter" finns förtäljer inte bildinslaget tyvärr... tror nog att den är lite privat... men en kul idé om man har en bit skog nära huset... tänk att ta med barnbarnen på den stigen... farmor hade något liknande när jag var liten:)



Tack för att du "tittar in" i bloggen:)

2011-09-19 @ 11:09:23
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0