Föreläsning heldag




Har idag har jag varit på Mitthögskolan för 2a året i rad, för att utsätta
mig själv att stå där längst fram & berätta för alla nya elever som går
psykiatri programmet, hur det är att arbeta på mitt jobb.

Blandade känslor... men innerst inne tycker jag att det här är jätte kul.
Önskade bara att tiden inte var tidsbegränsad... utan att jag hade fått
stå där precis som den Norska föreläsaren som pratade på hela fm.

.... eleverna hade nog förstått mer vad jag sa än när han pratade på...
intressant föreläsning, men jobbigt efter några timmar att vara så
skärpt att lyssna på Norska.




Fick en massa idér från dom andra föreläsarna som jag tänker praktisera
till nästa år.... om det blir en nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Carina

Modiga du! Fick du några intressanta frågor från eleverna?

2011-09-15 @ 09:58:53
Postat av: Suzann

Ja du Carina... en massa frågor & det är ju det som gör det... & många skratt, för jag försöker göra det lite lättsamt & kul för dom "stackare" som ska ska sitta & syssna på en heldag föreläsningar.

2011-09-15 @ 11:26:12
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0