Ny mobiltelefon... suck!




Den här lilla röda saken har varit min trogna & pålitliga vän i
många år & något behov av någon annan telefon har aldrig funnits.

Är inte så mycket för finesser & massa extra tillbehör som man helst
kan vara utan... för mig är en mobil... att ringa, sms:a, klocka & en
enkel kamera. Mer behöver inte jag & ska jag vara riktigt ärlig så har
jag svårt att förstå mig på nymodigheter.. men det handlar
nog mer
om att jag inte bryr mig så mycket.



Men så har jag min lilla sambo.. som bara tänker på det sista
i mobilväg & att det ska finnas så mycket onödiga saker som
möjligt.





Och trots att han har svårt att bestämma sig med det mesta
så slog han till med den nyaste av dom alla...

...han är glad som en liten pojke på julafton när han visar
vad han köpt... & säger glatt... nu kan du ta min "gamla" &
skicka iväg din röda...





... Hmmm inte vad jag hade räknat med... men med lite
"rätt" pimp.. kanske jag kan vänja mig...


... nu ska jag gå i en kurs, så jag kan svara i den!!!





Kommentarer
Postat av: SoNeN!

herregud!!! Du måste ju skriva vad de är för telefoner!! :)

2011-11-23 @ 22:05:27
Postat av: SoNeN!

iphone 4s kanske?! tanke på bilderna...

2011-11-23 @ 22:06:16
Postat av: Suzann

SoNeN!



Jag skrev ju "Suck"... den han köpte var den nyaste.. så det är väl iphone 4... & den före... borde väl vara trean då... eller.. ha ha ha

2011-11-23 @ 22:43:54
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0