Hurra för Solsidan



Jag är värdelös när det gäller komedier över huvudtaget... & väljer då
gärna andra kanaler när det visas någon humor serie eller liknande.

Men nu har jag hittat serien som passar mig!!! nämligen Solsidan.
Har aldrig sett något liknande... jag skrattar så jag håller på att dö.

Jag har funderat varför jag helt plötsligt har fallit för denna serie, när
ingen annan fallit mig i smaken. Och det jag tror är att jag har svårt med
ironi. De flesta humor program så är poängen ironi... eller när man skrattar
åt andras misstag... & det är inte min grej.



I kväll tar man bland annat upp ämnet, när eller om... ens föräldrar har sex.
Ett ämne som vi flesta förmodligen förtränger... för inte har mamma & pappa
sex... eller????


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är helt såld på solsidan! Hur roligt som helst!



Gillar verkligen idén med Uscados =)

Kanske inget som jag villförsöka mej på, men ibland känns det ju som om sysslorna är lite obalanserade...

Här kan man regga sig o hålla kolla på sitt och sin familjs uscados konton

http://www.uscados.com/

Mycket bra!

2011-02-01 @ 00:20:15
Postat av: Suzann

Angelica

Det är aldrig fel att prova... men lite modig är man nog innan man utmanar ödet & ger förslaget att börja med uscados konto!!!

Tack för uscados adressen!!! den kommer jag att omedelbart använda i min nästa relation..., från dag ett:)



Kramiz

2011-02-01 @ 19:20:29
URL: http://suzning.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag ÄLSKAR Solsidan!!

2011-02-01 @ 19:51:24
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0