Födda... en son.

 



Som flera vet har jag blivit farmor till en Benjamin & när man ser på honom,
så ser han ut som en Benjamin!!!

Men det där att välja namn är inte det lättaste. Tv-kocken Jamie Oliver och hans
 fru Jools har fått sin första son i onsdags.

Jamie och Jools Oliver har också som tradition att ge sina barn ett något
 annorlunda namn. Så blev det även denna gång då sonen fick namnet
Buddy Bear. Hans systrar heter i tur och ordning Poppy Honey, Daisy Boo
 och Petal Blossom Rainbow.


Jag är så glad att min barnbarn heter Benjamin.

Kommentarer
Postat av: SOnEn + Flickvännen

Nu äre verkligen dax att komma och hälsa på. Vår älskade pojk ålar sig och kan ställa sig med lite stöd! Han kan även sätta sig upp från magläge =) De du Farmor

2010-09-19 @ 00:14:12
Postat av: farmor

Nu fick mitt dåliga samvete en törn igen!!!

Men Plötsligt händer det!!! Kommer snart!!

Tänker på er hela tiden/Kramiz

2010-09-19 @ 10:52:03
URL: http://suzning.blogg.se/
Postat av: SoNen!

hehe :o)

2010-09-19 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0