Julbord 79 kronor




Så kan man tacka Kamprad igen... för det här har han gjort bra.
Trodde att för 79:- var det inget annat än köpeköttbullar & korv,
men så var det inte.





Leverpastejen var så god, skinkan var ännu godare & någon slags citronsill
som jag aldrig ätit förut, var nästan bäst.



Hade sparat mig hela dagen, så jag åt bara lite av allt...
men när det var dags för ris alá maltan var det nästan
omöjligt att få i sig den... men när jag vilat en stund så
gick det också!!!


Bäst av allt när det gäller Ikeas mat är att barnfamiljer har
råd att göra något extra utan att det svider i plånboken.
Det var hur mycket barn som helst vid julbordet...
pensionärer å så jag förståss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0