Inte utan mina Tassels


När jag såg Hollywod fruar första gången & även då Maria Montazami,
så tänkte jag... vad fruktansvärt!! Hur kan man vara med i tv & bete sig
på detta vis.

Numera har jag blivit Montazami beroende. Må hon vara naiv i sin lilla
värld, men så härlig.

Just nu är jag inne i en "Tassels" period. Jag har alltid gillat dessa & har även
en förkärlek till allt med frans på.. jackor, väskor & stövlar.

Det här är min favorit vardags väska, som börjar ge upp sitt liv... så sliten
men helt underbar & använd.





Var & köpte mina första "Tassels" till nya lägenheten i går, men det var
svårt att välja.  Skulle jag köpa ett par gröna till sovrummet med pärlor
på eller bruna,guld till vardags rummet. Att köpa till både och kändes
lite väl Montazami aktigt...



Det blev ett par gröna till sovrummet & jag tyckte att jag sov lite
extra skönt i natt... med mina nya Tassels!!


Kommentarer
Postat av: kajsa

hej!

Fin blogg, jag älskar den där frans väskan.. vart kommer den ifrån??

2011-01-09 @ 23:56:59
Postat av: Suzann

Hej Kajsa!!!

Kul att du gillar bloggen & tack för att du skriver kommentarer!!!



Jag bara älskar allt som det är frans på & väskan köpte jag för jätte länge sedan.. lite osäker vart det var... kan ha varit på KappAhl... dom har ofta grejer med frans på/Suz

2011-01-10 @ 11:26:39
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0