Hittat MIN lackfärg!!!!




Har skrivit tidigare att det inte går att få tag på riktig högblank lackfärg
i färgbutikerna... (om den inte endast är vattenbasserad) men nu har jag
 hittat den.. på Biltema!!!!  Billigt är det också. Det här innebär att det blir mer
 hållbart när man målar, samt att eventuella penseldrag inte syns heller.

  Älskar gamla pelarbord


Jag har målat mycket möbler i mitt liv, men sedan det bara fanns vatten-
baserad lackfärg, så har jag tappat lusten att måla.


  Gamla symaskinsundereden gillar jag oxå!!!!




Men nu har målarglädjen kommit tillbaka... & priset.. det är billigt
bara halva priset!!!






Har några gamla "guld/plast" speglar.. som jag målat med blank vit
lackfärg... sååå snyggt & som nytt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0