Tränar på att vara "Lat"


Fortsätter att jobba på att ta det lugnt... inte det lättaste, trots att
det borde vara det!!!


Tipset jag fått av choachen är att försöka tänka i andra banor som....

* Behöver jag göra det här?
* Vill jag göra det här?
*Mår JAG bra av att göra det här?

Andas in... räkna till tre... andas ut & räkna till tre, gör det tio ggr.




Det här är mycket främmande för mig... det är som om att träna sig
på att vara lat!!!!

Men mår jag bättre???  Ja... jag gör ju det... sover bättre oxå!!!

Andra veckan jag jobbar nu efter sjukskrivnings tiden & jag fortsätter
att må bra... små bakslag ibland, men dom kommer mer sällan!!


Så nu längtar jag efter semestern!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0