Handlat för "falska" pengar


Finn ETT fel....

.. en av dessa hundralappar går inte att handla för!!!

Och det fick jag erfara idag när jag skulle handla på ÖB. Vänligt men
bestämt säger kassörskan att den här hundralappen kan du inte handla
för.... snopen & rätt skamsen stoppade jag på mig hundra lappen igen
& inte vet jag om jag är dåligt uppdaterad för jag har aldrig hört att det
 inte går att handla för hundralappar som inte har silverkanten i ena hörnet.


Samma gäller femhundralapparna, så nu ska jag göra en extra koll
i plånboken... inte för att jag har så många men ändå!!!





Hur som helst där stod jag med en ogiltiga hundring & undrade vad jag
skulle göra med den... började känna att hornen i pannan växte &
jag fortsatte helt enkelt min nya kriminella bana med "falska" pengar.

Jag gick på Kapp Ahl & handlade helt enkelt... & naturligtvis med min
falska hundring.... lite dåligt samvete hade jag, men det gick över
ganska fort.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Snyggt jobbat!! ;)

2012-05-17 @ 17:33:32
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0