Vakna med vackra lockar





Enda gången som man är riktigt fin i håret är när man varit hos
frissan.... speciellt om man vill ha lite lockar.


Har lite självfall, men av någon anledning bara på ena sidan... den andra är
spikrak... plus att jag har babyhår, som man brukar säga.


Hårspray är för mig ett måste & när jag har tvättat håret, så brukar jag sova
på hårrullar... typ tre stycken mitt på huvudet... vilket innebär en sämre natt
sömn & en lätt huvudvärk... men det blir rätt snyggt.







Men med dom här "gummi spolarna", som finns att köpa på Kicks blir
lockarna helt underbara & dom går att sova på utan problem.






Lätta att sätta dit & ta bort... plus att håret inte tar skada som med
vanliga spolar eller när man fönar håret med en massa värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0