Hemma & sjuk




Ja, så åkte man på den där flunsan då!!!


Har under en längre tid känt av symptomerna... men tjurighet
& en tro på att det inte kommer att fastna på mig har gjort att
jag klara mig ett extra tag... men nu har den fått sitt fäste &
det gjorde den rejält... fy tusan!!!




Började med att ta ut två dagar kompledigt & en dag semester..
men känner att jag inte mår bättre..

Sjukskriv dej såklart läser jag på fb.... visst, men det blir dyrt.
Kanske inte om man är sjukskriven länge... men en eller några dagar
blir riktigt kännbart på lönen.

Jag kan känna, att om man hade varit hemma på en gång när man
kände att man började känna sig risig, så hade jag förmodligen blivit
frisk fortare & dessutom inte smittat mina kollegor.

Nu känns det mera som om det är ett straff... att när man för en gång
skulle är sjuk så ska det svida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0