Vårkänslor i trädgården




Jag vet att det är tidigt här i Sundsvall att ställa ut blommor...
men i går var jag på Plantagen & dom hade så mycket fint, bland
annat hade dom färdiga krukor blandat med både påskliljor
 & pensér för 90 kronor.





Nästa projekt blir att köpa pallkragar & måla vita... lite tidigt ännu,
men jag längtar så.. frågan är bara vart man får tag på dom för en
billig peng... för jag behöver minst fem stycken.







Klätterrosorna som jag planterade i fjol, fick en dålig start, så om
dom har överlevt, så blir det till att hitta en bättre plats för dom.
Kanske blir det i en av pallkragarna med två stycken spaljeér i
metall som jag också hittade på Plantagen.




Det bara rinner över nu med vårkänslor & planer för min lilla
trädgård... tänk att det kan vara så kul, fast man bara har en
pytte trädgård!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0