Regn i rött





Sitter & beställer lite sommarkläder... hittat en röd blus med vita
prickar... men när jag tittar ut & ser allt regn... så känns det som
om jag behöver en röd regnkappa i stället.





Ett par röda gummistövlar blir snyggt till....





Under regnkappan kan jag ha en röd bikini... ifall solen skulle komma
fram en stund... men knappast troligt....

Ett rött paraply... vid bättre väder... typ bara duggregn en hel dag...





En passande röd hundregnjacka till Asta, så vi matchar i regnrusket...
jag hatar doften av blöt hund... & lilla fröken vill inte torka heller...
har hon väl blivit blöt... så är hon det halva dagen....








När vi ändå håller på med regn-tema... vattensäker klocka.. & ett
knallrött läppstift...





En snygg röd väska till det kanske.... Hmmm vem har satt upp den här
lappen på min väskhylla?????



Kommentarer
Postat av: SoNen!

Haha, bra lapp! :) lite väl mycket rött...

2012-06-03 @ 22:03:41
Postat av: Annelie

Ohhhh var finns den fina regnkappan tro?

Svar: Lite osäker nu Annelie, men har för mig att det var på Didriksons. Visst är den snygg. Älskar allt som har prickar:)
Suzann

2012-07-23 @ 10:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0