"Måste-byxan" by Emma

 
 
Brukar följa med vad olika modespanare håller koll på... & ibland
måste man ju bara fundera... vilken smak dom har, eller om dom
bara försöker bli uppmärksammad för att dom är annorlunda...
inte vet jag, men det här är ju droppen för mig...
 
 
Det kan fungera på en mycket smal person.... men inte ens där kan
detta vara vackert... tänk mig i den tvåfärgade blå... vad skulle jag
ha till den då? En rosa topp med gröna skor... Hmmm
 
Emma kallar byxan för "Måste-byxan"... bara det gör en livrädd!!!
 
 
Helt plötsligt känner jag mig suuuuper gammal... om man ska se
ut så här!!!!
 
... eller så här...
 
 
Så vad tycker du???  Har du köpt en "Måste-byxa" nu i sommar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0