Invigningen OS 2012 London

 
 
Har suttit & tittat på invigningen av OS i kväll... & det är väl vad jag kan sträcka mig
till när detta evenemang.
                     
 
 
Men kvällen höll hög klass & när Daniel Craig eskorterade drottning Elisabeth i full
James Bond stil.... så blev till & med jag imponerad. Det är helt otroligt hur denna
86 åriga kvinna ställer upp på detta. Det är annat än våran Kung det som max "klipper
band" på Gottland... i någon värdelös invigning... kan hända att han åker till nåt
arab land & "representerar" också. Nä den här invigningen ska England ha
en eloge för!!!
 
 
 
 
Satt med mitt barnbarn nästan hela kvällen... & även han bara älskade hela showen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0