Tv- hallåorna försvinner....

 





Sveriges Televisions värdar och värdinnor har snart presenterat sina sista
 program. I slutet på vintern försvinner hallåorna ur bild och övergår till att
 informera om tv-tablån enbart genom sina röster.





Själv kommer jag i håg Anita & Televinken... en tv-hallåa att
minnas.... & inte vet jag, men visst kommer man att vänja sig
vid att böra höra en röst som presentatör, men det är något
visst att se personen & inte bara höra en röst.





TV 4 har inga planer på att ta bort kanalens hallåor. Där tycker man att
 hallåorna ger både ansikte och röst till kanalen och gör värdefull
”crosspromotion” – alltså marknadsför program som visas i våra andra
 kanaler, det stärker deras varumärke.

Tv 4 vill att man ska känna sig välkommen till kanalen & det tror jag
också är själva grejen med hallåor.. men nu tittar man inte så ofta på
Svt.... & inte har dom så mycket att presentera heller enligt mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0