Gillar inte förändringar

"Min förra sort"

Vet inte när jag började med foundation... men det var min
äldsta dotter som "lurade" mig att börja... & sedan var jag fast.

På somrarna använder jag inte detta i lika stor utsträckning, men
när sommar färgen falnar... så kommer denna kräm till sin
användning.






I går var det dax att köpa en ny... för den gamla tagit slut... &
gammal måste den varit... & dryg oxå, för när jag stod där på
Kicks berättade expediten att den där har utgått ur sortementet
för MYYYYcket länge sedan.

Inte ens numret & färgen fanns kvar länge!!



"Min Nya"




Det var bara att gå igenom alla sortiment för att hitta en liknande
... återstår bara om den är lika dryg & täckande som min förra.

Jag har nämligen kommit till den åldern då jag INTE gillar
förändring.... jag vill helst ha samma foundation som jag  alltid
haft!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0