Dax att städa väskan



Jag bara älskar stora rymliga väskor... & jag har några stycken.

Dom är bra på många sätt & det bästa är väl för att man får plats med
så mycket saker i dom....

Nackdelen är den samma... fast tvärt om... nämligen att det är lätt att
det samlas för mycket "skräp".... Vips... så hittar man inga saker i väskan
för det är så mycket i den.




Men när är det dax att städa den?

Idag kom jag på lösningen... av en tillfällighet...





När jag åkte från jobbet & jag hade lagt min väska på sätet bredvid,
så började lampan för "safe belt" att lysa... för väskan....

... vilket måste betyda att det är dax att städa väskan!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hahahaha!Vilken bra signal till storstädning!

2012-02-15 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0