Bältes lagen




Alla har vi väl hört talas om bältes lagen... & även vilka enorma
resurser dom börjat med den senaste tiden för att få fast alla
olagliga utan bälten.





Att bryta mot den lagen kan kosta den bältes lösa höga böter.






Man kan se dom lite här & där i buskarna & jag kan tycka att dom borde
satsa lite mer tid att få fast tjuvar som tar utemöbler... fick brev från polisen
idag att dom lagt ner utredningen pga bristande bevis... Förjäkligt!!!




Så vad tycker jag om dom som kör utan bälte?
Jag tycker det är oansvarligt & kör alltid med bälte när jag har min
sambos bil... för det tjuter om bältet inte är på.....





... & iGnesta & Vingåker är dom sämst med bilbältet.... så kan det ju knappast
gälla mig.... vad säger man... det händer inte mig...




Men som på Triss... "Plötsligt händer det" & där står han...
Hade jag bälte på mej??? Näääää

Fumlar & försöker få på mig bältet.. men han viftar med armarna
som om han tänkte lyfta....

så det var bara & stanna för att hjälpa den stackarn!!!





Idiot förklara mig inte... jag skäms nog ändå!!!  Och dyrt vart det oxå!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0