Höst peppa!!!





Istället för att höstdeppa kan man ju välja att höstpeppa tycker jag.
Därför har jag nu samlat ihop lite höstpeppning som man kan behöva
vissa dagar innan man vant sig vid hösten & mörkret.





Jag är barnsligt förtjust i att prasselgå i hopsamlade lövhögar:)









... & inte prata om alla vackra tänka ljus!!!






... dock kanske inte köpa en tavla av kunga familjen... där går loppis gränsen.






Det var länge sedan jag gjorde det nu... men det är både kul.. & det blir
såååå uppskattat.






Svampen är bara ett önsketänkande för den hittar jag inte, men gå i skogen
är helt underbart nu... bara doften av skog nu är härligt!!!






Jag är usel att gå på bio på sommaren... men nu är det hög tid för biotittande!!






Varför är det så mycket godare att äta ute i naturen än inne & hemma???






Bär & frukt är så billig nu... så varför inte göra en höst tårta & överraska
din älskade eller dina vänner.










Fuskade & gjorde en kantarell macka... med konserverade kantareller...
finns på willys för en ca 10 kronor....

Stek dom i mycket smör & salta på lite... strö lite persilja & njuuuut...
lite får man fuska när man inte hittar dom i skogen!!!


på er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0