Hemligheten med adventsstjärnor & män.






Vad är hemligheten med denna Adventsstjärna & män?

Min sambos önskan nu till Advent är just att han så hemskt gärna skulle vilja
 hänga upp denna hemska, bedrövliga... oranga adventsstjärna i vårat Nu
gemensamma hem & första Jul tillsammans.

När jag nämner "problemet" för mina väninnor, så säger dom att deras
män också har något skumt barndoms minne med denna stjärna!!!

Så hur är det med barndoms Jular för män? Visst har jag minnen &
traditioner med julen... men något speciellt föremål har jag inte.

Så mina Kära läsare... lite Advents kommentarer tack...
det här kan bli en studie... jag som älskar alla sorters studier....
vad säger era män om denna tradition... eller Ni män...
berätta!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Denna stjärna stod för mycket trygghet i denna mörka tid...min lyste alltid när jag skulle sova..ett varmt sken spred sig över hela rummet o det kändes varmt o lugnande! Förstår alla som vill ha denna stjärna...bra o tänka på när vi nutid funderar på vad vi fömedla vidare till nästa generation...så tänker jag! God Jul!
Marie :)

2014-12-23 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0