... hmm den här vibrerar....




Dubbla Hjärtan & Dubbel kärlek... när man blir sambos på
"Äldre dagar"...

... så får man helt plötsligt dubbelt av allt!!





Tidigare hade jag en kastrull för ägg, en för pasta/potatis & en för att
koka saft... & jag var nöjd med det...

.. nu står det sex påsar & kartonger i köket som min sambo burit hit
nu när hans radhus blivit sålt.

Spännande.. men.. vad sparar man & vad sparar man INTE?



Finns det "känslor" även här.. om vad som ska bort & vad som ska
vara kvar?




Är min stekpanna bättre eller är det hans? Ska man köra på
märken & kvalitet eller bara på vad VI behöver?




Nu har vi som tur är en liten fjällstuga också.. så där kan vi fylla
på lite... men det handlar om plats oxå.



... men så Ääääälskar min man även "köks prylar".. alltså saker som
jag aldrig ha saknat... men heeelt klart kan vänja mig med...

Det är fritöser, skivmaskiner, vispar av alla de sorter... bakmaskiner...
allt av ämnet assistenter.. altså sk. "hjälpredor" i köket...


Till slut var jag så förvirrad så jag inte visste vad som skulle vara
till vad... men spelar ingen roll.. det är lite rörigt i vårat hem nu
men... det löser sig säkert... någon som behöver en "pinne"... med fot
på.. har ingen aning vad den ska vara till;)

... ägg kokare... hmm ja är nog bra... kött termometer.. mmm ok..
här har jag hittat något som lyser..inte.. jo.. kanske...

.. jag hör av mig om jag har något att sälja...

.. den här vibrerar... hmmm



Kommentarer
Postat av: SoNeN!

Jag behöver säkert något :)

2011-11-21 @ 19:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0