Stenkoll på vovven





Jag är inte den som är först när det gäller att köpa den senaste & nyaste
mobil telefonerna... jag har en gammal & den fungerar för mig.


Men jag har en sambo som bara äääälskar det senaste i mobilväg &
lika så alla tillhörande appar som finns... dessutom så har vi hund...
undrar vilket av dessa appar han tänker ladda ner... för många skulle
jag tänka mig passa för honom!!!




Dog First Aid

Ovärderlig hjälp när krissituationen är ett faktum. Ger råd om hur du
ska hantera en rad sjukdomsscenarion och olyckor i väntan
 på veterinären.
Pris: 14 kronor


Pet Phone

Hjälper dig att hålla stenkoll på vovven. Hanterar, lagrar och påminner
om allt från viktkurvor till veterinärräkningar och medicinering.
Pris: 30 kronor






Dog Tricks - Best of 101 Dog Tricks

Lär din jycke några nya, lättlärda tricks genom en pedagogisk
 flerstegsguide med bild- och videodemonstration.
Pris: 7 kronor

Ipet Photo

Blir Karo alltid en katastrof på bild? Den här kameraappen är
 försedd med specifika ljud som fångar din hunds intresse
precis innan blixten går av.
Pris: Gratis



Dogiduty

Få full koll på din hunds promenad-, mat- och toalettvanor. En bra idé för
 dig som har mycket i huvudet eller delvis får hjälp med hunden.
Pris: 7 kronor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0