Melodifestivalen 2012




Vad tiden går fort... nu är det snart dax för melodifestivalen 2012 igen.

Den första deltävling går av stapeln i Växjö 4/2 & deltävling 2 i Göteborg
den 11/2.



Euphoria
Artist: Loreen

I Want To Be Chris Isaak
Artist: The Moniker

Jag reser mig igen
Artist: Thorsten Flinck

Mystery

Artist: Dead by April

På väg
Artist: Abalone Dots

Salt & Pepper

Artist: Marie Serneholt
 
Sean Den Förste Banan
Artist: Sean Banan

The Boy Can Dance

Artist: Afrodite






Så vad har du för Melodifestival traditioner???  Duka upp med något
gott &samla hela familjen eller bjuda hem likasinnade.. eller helt
 enkelt byta kanal?


Jag själv kan liksom inte låta bli... följer det slaviskt fast jag inte tycker
att det är speciellt bra...  men vem vet... i år kan det ju bli jätte bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0