Julpapper på Dollar Store


För några veckor sedan köpte jag Julpapper på Dollarstore för
10 kronor rullen.... antog att kvaliten var av den sämre sorten...
men det går ju åt en hel del till jul så jag brydde mig inte så
mycket...

... men till min förvåning, så var det mycket papper i varje rulle &
inte gick det sönder (som det brukar göra när det är billigt)
& det BÄSTA!!! papperet var rutigt på baksidan så det var lätt
att klippa rakt... vilket kap!!!




Idag åkte jag för att köpa mer såklart... men det fanns inget kvar
av den sorten.. så det blev tre rullar för 20 kronor men utan
rutor på baksidan tyvärr. Men det blev mycket för pengarna
ändå!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0