Toa borste....




Till Morsdags present så fick jag en Rosa Toalettborste av min son...
lite svårt att tolka, hur han tänkte då... men lyxig & snygg var den &
passar perfekt till mitt rosa badrum.


När jag googlade på rosa toalettborstar för att hitta en bra bild på
"min" lyxborste... så hittade jag massor av andra toalettborste bilder.





Borsten med Daniel & Viktoria tror man nästan inte att den är sann...
& inte heller den med en pistol... vem vill ha en så´n?






... eller den här....





... eller varför inte trycka ner en fd president i toan...



... eller en elektrisk????





... eller med små fåglar på...





Fattar inte hur dom kommer på alla modeller... hur tänkte han
som gjorde pinoccio modellen???




.. den här var inte så illa heller??? med massor med "bling-bling"





Kan fortsätta hur länge som helst.. men avslutar med en godis
tillverkare med fantasi... eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0