Blå påfåglar på röd tapet


20401325





















Den här tapeten har jag sett för länge sedan på Rusta & bara Äääälskar den,
men vart sätter man upp den har jag tänkt... dessutom är den svindyr för att
vara på rusta... 300 kronor för en rulle.



Men nu har jag hittat stället... i min nya klädkammare som fondvägg...
till tapeten kommer det vara två guld speglar som kommer att hänga
på väggen.






Kortsidorna kommer att målas röda i samma färg & idag har jag målat
skokartonger i samma färg & gjort fina etiketter på. Nu har jag inte skor
i kartongerna utan olika vackra tyger som jag sparar på....





Skorna har fått en egen lååååång hylla, så jag kan se på dom när jag sitter
i min framtida fina fotölj.



image84



Så här ser det ut i mitt huvud när det är klart... men eftersom jag inte har hälften så stor
klädkammare så kommer det inte se riktigt lika dant ut... men man kan väl drömma?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0