Mario Testio






Den här bilden väcker massor med minnen från min tonårs tid...

Kanske någon känner igen sig.. men det måste i så fall vara från min
generation... vet inte varför vi gjorde det... om det var för att man inte
hade råd... men jag tror att vi tjejer gjorde det för att ögon fransarna
kunde bli huuuuur långa som helst...

Vi målade fransarna med skokräm.... inte vatten fast.. så regnade det
var det heeeelt kört. Men annars hade man det längsta ögonfransar som
fanns!!!!

Och för att få dom ännu vackrare.. hade man en säkerhets nål för att få
dom riktigt separerade.





Mario Testino är mannen som verkligen kan fotografera... som gör bilder
som är så vackra så man bara andas in & glömmer att andas ut....


Kändisar betalar vad som helst för att han ska fotografera just dom...


  Lady GaGa




  Lady Diana


.. ändå får jag känslan av att det är det andra han vill fotografera...
som...





... i svart vitt som bara är helt underbara...





.. kvinnlighet att bli helt underbart.. trots sin nakenhet..







... enkelhelt till något vackert...






... det finns tusentals bilder... googla gärna & titta, för det här är
en fotograf över det vanliga!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0