Onyttig dag




Varför har man dagar som man bara inte kan låta bli att vara onyttig?

Har sedan i November varit riktigt hälsosam... jag har inte ätit ute en enda
gång, kan inte skryta med att jag tränat, men jag har promenerat varje dag,
& inte ett enda kvällsmål & inte ätit något direkt onyttigt... resultatet har
gått bra & vikten har bara rasat.

Kan inte heller säga att jag lidit eftersom jag ätit nästan all sorts mat utom
stekt mat & mackor.




Men idag!!! Händer det som inte får hända. Jag vaknade & ville äta ett skrovmål!
Jag tog en promenad, men det hjälpte inte... så det blev en sushi till lunch.

Nöjd? Nääää jag var lika sugen på något riktigt fett & till sist gav jag upp i
tron på att det var något som kroppen behövde!! Ha ha ha

Det blev en pizza.... god till tusen & Ångesten blev total!!






Hur kan det bli så här? Att man kan längta så efter något riktigt onyttigt.




Sitter här & ser på Melodifestivalen & känner mig fet som en Mona Lisa
karikatyr...



... & jag som tänkte handla "belönings kläder" på måndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0