Jag kan inte låta bli.....



Jag bara Ääääälskar gammalt porslin, speciellt kaffekoppar. Nu kan jag inte
köpa fler koppar utan få gå på loppisar & bara titta.


Nackdelen med den här lasten har blivit att jag INTE kan låta bli när jag
kommer hem till vänner... att vända på koppen för att se vad det är för
märke... jag försöker skärpa mig... men jag kan inte låta bli.




Det är inte så att jag försöker värdera koppen på något sätt... utan när jag
ser denna gamla.. & förmodligen kanske ett arvegods.. så vill jag se var i
från den kommer... jag kanske är sjukare än så!!! För jag kan inte låta bli!!!

Har du en "last" (fint sagt) för det är väl en fobi?
Händer det att du gör liknande saker eller är det bara jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0