Big Brother avhopp




Jessica Karlén blev den tredje personen att avbryta sin medverkan i dokusåpan i TV11,
 som är TV4-gruppens nya underhållningskanal. Tredje deltagaren på drygt en vecka.

Hon hade under en tid verkat förvirrad & bland annat gjort uttalanden som...

 "Det finns maffia här inne. Vissa som är här är skådespelare och så delar de
 ut ledtrådar. Som i går när vi fick cigaretter. Det röda står för goda och
 de blå för onda."

Nu har jag inte jag tv11, men om jag hade skulle jag ändå inte se på Big Brother.
För det första tycker jag inte att det är underhållning... att dessutom dom medverkande
mår dåligt säger ju även en hel del om programmet.

Tv4-gruppen säger att dom medverkande är psykiskt undersökta... men hur frisk
är man om man vill ställa upp på dylikt!!! Not!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0