Att bli med hund.




Som i ett trolleri har jag blivit med hund.


Har haft flera hundar under åren, men dom senaste 10 åren har jag
nöjt mej med katt, eftersom det är lättare när man jobbar heltid.

Men visst har jag saknat alla hundpromenaderna & det är inte
samma sak tycker jag att bara ta en ensam promenad.. det blir bara inte
av att jag gör det.

Men nu har Asta med husse kommit in i mitt liv... & vips så ska det
promeneras på morgonen, dagen, kvällen, när det snöar, blåser &
när det är snöslask ute... men jag njuter till fullo!!!




Kommentarer
Postat av: Lennart

Lycka till med vovven men du kan ju det här, kommer ihåg vad du var engagerad i King och Bosco

2011-03-25 @ 18:55:46
Postat av: ejmis

Kul att du hittat kärleken och samtidigt blivit med hund! =)

Kram till dig och T!

2011-03-26 @ 16:21:44
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0