Underbar personal.

 




Har en gammal väggfontän som jag tidigare haft inne, men den
porlade så att man höll på att bli vansinnig. Bestämde mig för att
sätta den ute istället & hittade ett helt perfekt ställe.



Men när jag skulle koppla in pumpen så var den heldöd...
tog med mig pumpen & åkte till Arkens Zoo... lite på vinst & förlust,
för egentligen trodde jag inte att dom hade en som passade.






När jag kom in i butiken & visade upp den trasiga pumpen...
började två unga tjejer ur personalen att försöka laga den...
att jag ville köpa en ny var det inget snack om & jag ville inte
säga något, för dom kämpade på så bra.

Något stressad kände jag mig, för jag var en timma sen till tvättstugan,
men fortfarande ville jag inte skynda på dessa två tjejer.





En av tjejerna var mer envis & rensade, tvättade, borstade & provade
att starta den om & om igen... tillslut kom hon & beklagade....
"Tyvärr... den får gå till pumphimlen, den är stendöd".

Nu anade jag redan det när jag kom in i butiken, men hur kan
man neka en sådan underbar hjälpsam expedit, när hon gjorde ett
sån´t super jobb. Har inget minne någonsin att jag fått så mycket hjälp
... nästan mot min vilja!!!




Tack snälla personal på Arkens Zoo. Köpte en ny liten pump till mitt
"Lejon" för 119 kronor. Så nu porlar det snart ute i min trädgård!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0