Drömmar om "ruckel"




Många kanske ser det här gamla huset som ett ruckel... & det kan jag delvis
hålla med om... men OM man hade möjlighet att renovera det... vad vackert
det skulle bli.





Jag är nämligen helt galen i gamla bönehus. Det som är mest igenkännande
för dom här husen är just dom höga fönstren... & naturligtvis ett & annat
litet torn.




Det beror på vart i Sverige man är.... men i Höga Kusten finns dom i massor
& dom flesta är helt övergivna & dom som inte är det har ett svårt förfall.




Och skulle jag nu mot förmodan hitta ett... som är till salu & jag
hade råd att renovera det... ja.. då låg det så långt i från all
civilisation.. att bara det gjorde drömmen omöjlig.


... Drömmar är gratis... & jag känner mig rätt nöjd med mitt lilla radhus!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0