Jul start i Juli




Var på loppis & fyndade två stycken glasskor som jag tänkte
ge till min skosamlare till mamma... tanken föll mig... kanske
jag ska spara dom till jul... alltid en början.

 



Men jag är inte ensam om att starta med lite jul redan nu.... 


Som traditionen bjuder, startar Harrods julförsäljningen tidigt – år blev det
 tidigare än någonsin hittills.


På torsdagen, med 150 dagar kvar till jul, kunde varuhusets kunder på
 torsdagen shoppa loss på tomteluvor, julgranar, juldekorationer och allt
 annat som hör julen till.


Harrods förklarar den tidiga försäljningen med att de noterat ett ökat
efterfrågetryck för julsaker bland turister.


”Försäljningstoppen bland våra internationella kunder börjar i juli, så vi
har försökt tillgodose deras önskemål”, uppger en talesman för varuhuset.


Nytt för i år är bland annat att varuhuset byggt en isrink på taket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0