Vemdalen After ski

 



"Landade" i Vemdalen vid halv ett tiden i dag & det snöar oavbrutet, så det första
jag fick göra var just att skotta en gång fram till stugan.

Redan från början hade jag tanken att åka upp till skalet på Afterskin... det är gratis
samt att det är kul att träffa massa människor... vem vet man kanske....
Ean annan anledning är att det är DeSotots som spelar hela helgen & dom tycker jag
är jätte bra!!!



Första gången jag hörde dom var på gatufesten i Sundsvall & sedan har jag
försökt gå när dom är i närheten... & som sagt.. i kväll är dom på Skalet
i Vemdalen!!!




Men hur är man klädd när man går på After ski???
Jag som inte åker skidor.. måste ju se ut som jag hade gjort det... eller?

Ja, ja, det löser sig nog...  bara det blir kul... Å så klart det blir det!!!

Om två veckor så spelar  Rydell & Quick å då bär det av hit igen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0