Vårkänslor



Efter en underbar frukost på Ikea, fortsatte jag in på Birsta City.
Hittade väggdekorationer i en massa rosa fjärilar i olika storlekar. (Panduro)
Köpte på stört för att piffa upp mitt badrum, där väggarna är målade
vitt ovanpå väv.... kruxet var att när jag kom hem, ville dom inte sitta
fast riktigt eftersom väggen inte var helt slät.



Blev en liten omplacering... så dom fick sitta på spegeln i stället & det
blev faktiskt mycket snyggare. Dom två största fick sin plats på sidan
av badrums skåpet.





"Frukosten" blev lång (10-15) in & ut på olika butiker.. en extra kaffe..
& ett avslut på buketten där temat var mycket vår & lila.

Så många krukor & arrangemang i lila med underbara blommor.

Genast såg jag mitt nuvarande röd/vita kök förvandlas till ett vårligt
lila/vitt, med gardiner & krukor ton i ton.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0