Katt "godis"



Första gången som min "innekatt" & perser Mozart är ute i snö.
Det är korta stunder, men dom blir längre... i dag ett besök under
huset i över 5 minuter... sedan tvättar han sig en timme.




Redan i somras märkte jag att Mozart var en hejare på att ta råttor...
trots att han är rädd för att bli lortig & är allergisk för allt... utom
möss av någon konstig anledning.




Har blivit så... att jag undviker äta "kattgoda" saker hemma
... som glass & räkor... mitt samvete klarar inte av, när han
tittar bedjande på mig när jag äter! Men det tar månader för
honom att läka när han får en allergi chock!!!





Men nu är han på hälsoresa med matte i Vemdalen. Jag äter gott
& kopplar av... & Mozart äter gott (möss) & kopplar inte av en
sekund... men det är väl drömmen för en katt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0