Samlagsljud på Svenska



När jag åkte från sta´n idag så hörde jag på radion att Regina Lund håller
på att spela in en skiva som kommer att släppas nu i höst... namnet på
albumet kommer att vara.... Samlagsljud på Svenska.

Skivan görs tillsammans med Suicide Syndicate-medlemmen Mattias Bengtsson,
 38, som Regina Lund syntes med på Guldbaggegalan.

När hon får frågan hur mycket samlagsljud det är på skivan, säger att det får
vi höra då men  "skivan är både hemsk, och vacker".



Tidigare har hon givit ut en låt som heter "Bartender"... med tillhörande
video till med mycket naket i.

Jag har aldrig förstått mig på Regina i något som hon över huvudtaget
tar sig för... hon är så intensiv i sitt sätt att få uppmärksamhet & 
hela hon åtstrålar problematik... inte vet jag, ska försöka att inte analyser
så mycket... men något fel måste det väl vara om man gör en skiva med
namnet samlagsljud på svenska eller en porrvideo med namnet Bartendern.




Jesus Vs. Regina Lund


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja jag tål då verkligen inte denna människa, i någon form eller sammanhang...

2011-02-01 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0