Klippa lugg

 


Har fått riktigt långt hår & nu är jag jätte sugen att gå & klippa mig.
Inte för att klippa av mig själva längden, utan för att jag skulle vilja
klippa lugg... eller inte... eller...

Jag har stjärntecknet Vågen & därför har jag alltid det problemet att
välja det ena eller det andra.. ska jag eller ska jag inte.






Men nu läste jag att det finns lösningar för oss veliga....
Har undrat hur vissa kändisar kan ha lugg och några dagar efter
 har de inte det. Men nu har jag hittat svaret... det är löshår.
Det finns något som kallas clip-on bangs. I Sverige
verkar det som om det är fortfarande inte lika känd som i USA.
   Man kan testa om man passar i lugg innan man ger sig på saxen.
Jätte smart grej tycker jag, priserna är lite olika, men det handlar
nog om kvalietet. På Nelly kostar den i alla fall 399 kronor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0