Frukost på burk



Jag är jättedålig att äta frukost på morgonen.. mycket är nog för att
jag inte orkar stå & piffa på med något... men att det skulle gå så
långt att jag köpte en burk med mjölk & flingor... det skulle jag
aldrig göra... där går gränsen.

  Ser nog inte ut så här!!!




Jag antar att någon fick en snilleblixt och tänkte att det här skulle vara
 jättebra när man har bråttom på morgonen och inte hinner plocka fram
 både mjölken, flingorna och skål och sked. Men det låter ju inte speciellt
gott med uppblötta flingor... Och sidan där jag hittade produkten heter
Worst Thing I Ever Ate så ni kan ju gissa vad personen som smakade
 tyckte!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sånt här gillar jag Skulle jättegärna prova!!!

Älskar o prova allt på dem amerikanska hyllorna i butiken!!

2011-01-16 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0