Gillar att diska.



Jag har nästan alltid haft diskmaskin & det är smidigt när man gör
framför allt större middagar.

I kväll hade jag en mindre middag med några av mina väninnor.. vi
blev fyra, så disken blev inte så stor.





När jag är i fjällstugan så diskar jag förhand & det känns lite som terapi.
Nu när jag flyttat & även här är utan diskmaskin, så känner jag att det
är rätt mysigt att stå & diska... vet inte varför, men lugnande på något sätt.


Men det finns en nackdel & den är rätt stor.. & det är naglarna som snabbt
tar stryk. Nu finns det snygga diskhandskar, men det känns så konstigt att
ha dom på.







Som tur är så blir det inte så mycket disk när man bor ensam...
så jag fortsätter att njuta av att diska, smörjer in naglarna & njuter..



Bara jag slipper dammsuga... det är det värsta jag vet!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0