Bmw eller Skoda?



Har alltid undrat över varför jag alltid får böter... jag kan tillexempel bli lappad
men bilarna bredvid... har inte blivit det... hmmm konstigt!!!

Men nu har jag fått svaret... Det är lapplisornas fördomar!!!






Lovisa Borgström har arbetat som parkeringsvakt i 15 år & är nu handläggare vid
Länsparkerings Bevakning AB i Solna.

Hon berättar att de som kör Nissan, BMW och Mercedes löper störst risk att få
p-bot, enligt statistiken.



Det där med Nissan blev jag mest förvånad över, säger hon... däremot
 känner jag igen det med BMW och Mercedes, de bilarna kan ha ägare
 som sätter sig lite över andra och struntar i p-böter.

...Fördomar... det var det jag sa...

Skoda, Saab & Volvo, lappas minst...

...som ofta körs av skötsamma människor som prioriterar trafiksäkerhet.
 Skoda-ägarna har förmodligen en lägre budget och har inte råd
 med p-böter, säger Lovisa Borgström.




... då är frågan... måste jag byta min gröna lilla BMW till en Skoda...
bara för lapplisorna har en dålig dag???



Kommentarer
Postat av: SoNen!

Skoda äger Fett!

2011-01-17 @ 20:17:55
Postat av: FaDer till SoNen

bara SKODA som räknas !

2011-01-18 @ 18:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0