Agenda 2011



Att köpa årets nya Agenda är ett helt företag.
Det är ju nästan som sin bästa vän som ska följa med en ett helt
långt år.

För jag är nämligen Agenda beroende. Hela mitt liv planerar jag
i min almenacka & trots att jag vet vad som står, så tittar jag en
extra gång innan jag beslutar något!!!






Det viktigaste är att det finns mycket plats att skriva i dag
för dag... men lika viktigt är att den är snygg & gärna har
en låsfunktion... brukar köpa en med ett gummiband på.


Den får gärna vara lite personlig eller att man kan sätta in sin
egna bild i den. Nu kanske inte en Gothic Fantasy passar mej
utan mer en med rosa rosor eller så...




Hur som helst... det är lika svårt varje år... men det blev en
rosa, där jag kunde sätta in min bild & även att jag stödjer
bröstcancerfonden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0