Så tänker en riktig KVINNA



Idag på fyndlagret var jag inne på avdelningen "Tag två betala 20:-".
Köpte där två stora tavlor.. en med brun fin ram, men med fult motiv &
en tavla med ful ram men ett vackert motiv med rosa rosor.



Jag såg på en gång vad vacker tavlan skulle bli i mitt badrum som
just har temat rosa rosor.

Bestämde mig för att måla ramen ljus rosa & sätta in rosenmotivet.



Att köpa hobby lack en liten burk är fruktansvärt dyrt. Då har jag kommit på
iden att använda mig av vanlig lackfärg (som de flesta har kvar sedan tidigare
målning). Sedan köpte jag en ask med vattenfärger på City Gross
för 10:- hel ask... mosade den rosa... löste upp den i lite varm vatten.. & blandade
till önskad ljus rosa färg i en plast mugg med befintlig lackfärg. Blev så bra!!!




Fick med andra ord en underbar vacker tavla för 30:-

Det är vad jag kallar för "tjäna pengar"



... med andra ord... kan jag köpa nya kläder... för "alla" pengar
jag tjänade... Sååå tänker en riktig KVINNA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0