Alla Hjärtans Kopp




Att köpa en Alla hjärtans present, behöver inte betyda att det är till sin käresta,
utan kan vara till sin väninna eller mamma... bara för att visa sin uppskattning.

Numera kan man köpa blommande vårlökar nästan överallt. Jag köpte mina
på Ikea. Kopp på Fyndlagret för 10 kronor.. lite band hade jag sedan förut...
& hjärte kort klippte jag till... så kan man lägga till en bit choklad eller om
man har cellofan slå in allt... de blir super lyxigt. Cellofan kostar 10 kronor
metern & det brukar jag alltid ha hemma ifall att.

Mysig Alla Hjärtans dag i Morgon!!!
Jag ska fira min i kväll eftersom jag jobbar till tio i morgon kväll!!!




Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag firar också på jobbet i morgon kväll.

2011-02-13 @ 23:56:53
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0