Långnäsa Suzann




Nu dimper det ner massor med reklam som erbjuder det ena bra priset efter
det andra inför påsken.

En av erbjudandena är lösvikts godis för två kronor hektot, påskägg att fylla
dom med för halva priset.


Påsk skinka för 19 kronor kilot, gratis ägg & tulpaner...

Bara du handlar just i deras butik....

MEN... du måste handla för en viss summa.





Men jag var inne på Coop idag.. & när jag hade gått där en stund &
naturligtvis jämfört andra priser... exempelvis röd/svart rom, så var
den dubbelt så dyr är på Willys.

Sill, frukt, servetter, korv, pålägg, ost var också mycket dyrare...
vilket innebar att jag bestämde mig att åka till Willys istället &
det innebar naturligtvis att skinkan inte kostade 19 & godiset
kostade det dubbla... så jag åkte tomhänt från Coop.



Långnäsa kan tyckas... men man får nog sig själv skylla.. bara man är
medveten om att butikerna har dessa lockvaror... lätt att glömma bort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0